انتخاب نوشیدنی اغلب بخشی از کارهای روزانه ما هستند. صبح انتخاب نوشیدنی قهوه، یا شاید یک کامبوچو یا یک آبمیوه خنک بعد از اتمام کار به نظر خوب بیاید. فقط بیاید در مورد چند الگوی نوشیدنی که هر روز آنها را میبینیم فکر کنیم. با این وجود، ما همه آنها را به نمی توانیم به یاد آوریم؛ حتی برخی بیشتر از بقیه دارای فراوانی هستند.

داشتن یک آرم خلاق و خاطره انگیز برای نام تجاری شما بسیار مهم است. آرم های موفقیت آمیز برای نوشیدنی ها با گفتن داستان آنها و آنچه که آنها را ویژه می سازد تا با مشتریان ارتباط قوی برقرار کنند. در اینجا ما برخی از علائم نوشیدنی های خوشگوار را برای الهام بخشیدن به طراحی لوگوی شما جمع آوری کرده ایم.

چه چیزی باعث آرم خوب برای نوشیدنی می شود؟

درست مثل آرم های غذایی، آرم های نوشیدنی باید به اشتهای ما توجه کنند. هنگام ایجاد یک آرم نوشیدنی، مهم است که بر تصاویر و رنگ های جذاب که ما را جلب توجه می کنند، تأکید کنیم. تصاویر باید نه فقط محتویات بلکه طعم هایشان را نمادین کنند. مثل برگ هایی که به دنبال چشمه ذلال هستند، دانه های قهوه برای آرم قهوه، میوه آبدار برای آبمیوه، نارگیل برای شیر نارگیل یا انگور زیبا برای آرم دلستر است.

لوگوی شما نیاز به انتقال بیشتر از محتوای نوشیدنی دارد. میوه های رنگارنگ آبدار، ممکن است به نظر انتخاب درستی باشد اما این به تنهایی کافی نیست. بسیار مهم است که آرم شما فرمت تصویر کلی برند شما و هویت نام تجاری شما باشد. هنگام انتخاب آرم، خوب است که به یاد داشته باشید که آرم از طرف شما سخن می گوید، بنابراین باید به صورت عاقلانه طراحی شده باشد و جزئیات آن بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

لوگوی شما باید بی وقفه و پایدار باشد. افرادی که روابط طولانی مدت با نوشیدنی های مورد علاقه خود دارند و وقتی با آنها روبرو می شوند و یا هر جا که آنها را می بینند، می تواند آرم نوشیدنی یه حس آشنایی برای افراد داشته باشد. این باید به اندازه ای به یاد ماندنی و متمایز باشد تا بتواند جایگاه خود را در میان سایر نوشیدنی های به ظاهر مشابه حفظ کند و باید قادر به انطباق با هر تغییری که ممکن است نام تجاری شما در طول سالها طول بکشد را داشته باشد.

ایده های شگفت انگیز برای لوگوهای نوشیدنی

آرم نوشیدنی های ارگانیک و طبیعی

همانطور که ما آگاهی نسبت به چیزی که می خوریم و می نوشیم را داریم، سوء ظن های وجود دارد که آیا این نوشیدنی با شکر و مواد شیمیایی پر شده است. اغلب اولین قضیه این است که آیا نام تجاری طعم های سالم و تمیز را در طراحی لوگوی خود بیان کرده است یا خیر.

اگر می خواهید نام تجاری خود را به عنوان، مواد تشکیل دهنده آلی نشان دهید و آن را شناخته کنید، باید برای انتخاب یک طرح رنگی از تک رنگ یا چند رنگ تازه که به نظر برسد از باغ میوه های رنگارنگ است. از جمله تصاویر تولیدی واقعی، برای این برندها کار بسزایی در رشد آنها دارد به همین دلیل تصاویری که از جهان طبیعی مانند خورشید، پرندگان، گیاهان یا گلها گرفته شده باشد می تواند سالم و طبیعی بودن محصول را نشان دهد.

یکی از بزرگترین دلایل برای آرمی که مخزن آشامیدنی  قرار میگیرد ظاهر آن است. فکر کنید تا حداقل ملایم و دست ساز درست مانند آب زلال ساخته شده باشد تا ارگانیک بودن مواد نوشیدنی را به رخ کشد.

این لوگوها برای برندهای نوشیدنی های سالم بدون شکر، و یا تک منبعی مانند چای و خیلی چیزهای دیگر مناسب هستند. به سادگی به دنبال اینگونه لوگوها باشید تا مشتریان احساس کنند که انتخاب سالمی داشته اند.

آرم برای نوشیدنی قدمت دار و تاریخی

نوشیدنی هایی وجود دارد که بشر را برای قرن های متفاوت تسخیر کرده است. قهوه، آبجو، دلستر و … از معروف ترین این نوشیدنی ها هستند. آنها نوعی نوشیدنی هستند که جهانی و ماندگار شده اند.

اگر میخواهید هویت نامطلوب و بی نظیری داشته باشید که احساسات نوستالژی و لذت بی نظیری را نشان می دهد، یک آرم نوشیدنی روستایی برای شما مناسب است. رنگ های خاکستری و قهوه ای نشانگرهای وفور نعمت است که اگر آنها را با تصاویر دست ساز مثل یک کشاورز یا دستگاه قدیمی مخلوط کنیم، می تواند نسخه کلاسیک از آرم باشد. این باید به طور حرفه ای، مانند قهوه، جین یا چای، در مشتری احساس شود.

ترکیبی آنها با فونت serifs و استفاده از سایه خط به خوبی با این نوع آرم ها کار می کند. تا اظهارات محکم و با اعتماد به نفس را مانند سخنان عاقلانه پدربزرگ و مادربزرگ بیان کند.

 

آرم های سرگرم کننده برای نوشیدنی های سرگرم کننده

نوشیدنی هایی که در حال شکوفایی هستند و شما را بلند می کنند نیاز به آرم برای مطابقت با انرژی خود دارند. شما باید به سادگی با نگاه کردن به آنها، توانایی افزایش و قدرت را در خود پیدا کنید!

نوشیدنی بچه ها، نوشیدنی های انرژی و نوشیدنی های خیره کننده از این نوع لوگو بهره مند می گیرند. چنین نوشیدنی ها تمایل دارند رنگ های پر جنب و جوش داشته باشند، نوشتن متن در طراحی آنها شاید کمی درست نباشند. شکل منحنی ها و لبه های نرم به خوبی با این نوع آرم ها کار می کند.

در حالی که یک نوشیدنی برای بچه ها ممکن است شامل تصاویر از حیوانات کارتونی و زیبا باشد در مقابل یک نوشیدنی انرژی زا ممکن است از یک تصویر ببر استفاده کند. همه این آرم ها دارای تصاویر و رنگ هایی هستند که به ما حس قدرت می دهد.

 

لوگو های ظریف یا فانتزی نوشیدنی؟

نوشیدنی های خاصی هستند که مترادف با لوکس و ظرافت هستند. مانند برخی نوشیدنی های گرانبها. این ایده لازم نیست که به نوشیدنی های الکلی محدود شود – اگر شیوه زندگی چیزی باشد که شما در حال آن هستید، باید لوگوی “فانتزی” را در نظر بگیرید. این لوگوها برای ارتباط با کسانی که میخواهند خود را درمان کنند ساخته شده است.

رنگ های غنی، خطوط تمیز و تصاویر پیچیده ی مناسب برای تحریک اندیشه های آرامش دلپذیر است. بافت مخملی، زیور آلات، رنگ های براندی عمیق و رنگ طلا می تواند به طراحی رنگ های کمک کند. البته می توان از سیاه هم استفاده کرد. متون پررنگ و سریف های ظریف که در اطراف طراحی یک منحنی ظریف و تمیز ایجاد می کنند تا بتوان توصیفی از آرم های نوشیدنی ظریف داشت.

 

 

اصول طراحی آرم

قبل از تمرکز بر طراحی آرم نوشیدنی خود، خوب است به طور کلی دانش طراحی لوگو را بدانید. اگر این نخستین تلاش شما برای ایجاد یک طراحی لوگو است، طبیعی است که از آن بترسید!

طراحی لوگو یک تخصص خاص از طراحی گرافیک است که شامل زیبایی شناسی، نام تجاری و بازاریابی، ترکیب، نظریه رنگ، تایپوگرافی و مهارت هنری است.

طراحی برای نام تجاری شما. همانطور که در بالا دیده اید، آرم ها بهتر عمل می کنند اگر نماینده نام تجاری شما باشند. آرم نارنجی و ظریف Fanta برای این نوشیدنی ایده آل است، اما برای بطری دلستر مناسب نیست.

بنابراین قبل از هرچیز دیگری، باید در نظر بگیرید که چه نوع مارک تجاری مورد نظر شما است. آیا شما یک نام تجاری برای چای گیاهی سالم هستید یا یک نام تجاری نوشیدنی انرژی زا؟ این انتخاب گزینه های طراحی شما، مخصوصا رنگ ها، اشکال و حروف است.

 

رنگ ها، شکل ها و حروف. هر رنگ و شکل متفاوت هیجان های مختلف را نشان می دهد – برای مثال، آرم های سیاه و سفید بیش از حد به نظر پیچیده تر می رسد، آرم با رنگ های زمینی به نظر می رسد آشنا و آسان است. هر تصمیم طراحی بر روی نام تجاری شما انعکاس می یابد، بنابراین هویت نام تجاری خود را از طریق انتخاب استراتژیک ایجاد کنید.

چگونه یک لوگو را بدست آوریم

برای ایجاد یک آرم در مقایسه با بهترین روش های ایجاد آرم، شرکت دارای چهار گزینه اصلی برای طراحی لوگو هستند. بیاید باهم مروری بر آنها داشته باشیم:

سازنده لوگو (DIY). شما می توانید لوگوی خود را از ابتدا با استفاده از یک سازنده آرم یا دیگر نرم افزار طراحی در سطح ابتدایی ایجاد کنید.

اجازه دهید دیگران کار را برای شما انجام دهند. تمام کارهای مربوط به طراحی لوگو را به کارشناسان در یک سازمان طراحی تحویل دهید، اما استعداد اضافی با هزینه اضافی همراه است.

شما می توانید یک طراح حرفه ای آزاد را پیدا کنید تا لوگو را برای شما طراحی کند.

طراحی یک مسابقه، شما در یک جلسه تمرینی می توانید، از جمله تنظیمات بصری و اهداف کسب و کار را توضیح دهید. طراحان از نزدیک و دور می توانند نمونه ها بر اساس جلسه شما ارائه دهند. سپس می توانید یکی از بهترین ها را انتخاب کنید یا  تجدید نظر داشته باشید. شما فقط برای نمونه ای که انتخاب می کنید هزینه آن را پرداخت می کنید.

برای شروع، سازندگان DIY و آرم فقط در شرایط شدید توصیه می شود، اگر در بودجه خود چیزی نداشته باشند به خاطر مهم بودن لوگو بهتر است آن را به دست یک حرفه ای بسپارند و به آنها اعتماد کنید تا اطمینان حاصل شود که آن لوگو موثر خواهد بود.

 

آیا شما آماده دریافت آرم عالی برای نوشیدنی هستید؟

لوگوی برند نوشیدنی شما شانس شما برای ایستادن در مقابل جمعیت است. انتخاب رنگها، تصاویر، گرافیک و فونت فرصت هایی است که برای تنظیم انتظارات و برقراری ارتباط با مشتریان است. وقتی متوجه شدید کدام برند تجاری مورد نظر شما است، می توانید کار کنید و لوگو را ایجاد کنید که نشان دهید چه کسی هستید.


طراح گرافیک | طراحی لوگو | ست اداری | هویت بصری | کارت ویزیت نوشیدنی ,طراحی ,تجاری ,ایجاد ,داشته ,تصاویر ,برای نوشیدنی ,ایجاد کنید ,داشته باشید ,پیدا کنید ,نوشیدنی انرژی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید و فروش املاک و مستغلات شمال،رشت گیلان،فومن فروشگاه اینترنتی آف کده داروخانه24 طراحی سایت سایت پارس انگلیش Tourism