طراحی لوگو چیزی بیش از خلق گرافیک زیبا و چشم‏گیر است. لوگو موفق در عین سادگی می‏تواند به سرعت با کاربران تازه و قدیمی ارتباط برقرار کند. ماندگاری یک اثر، نماد یا نشانه که می‌خواهد هویت و شناسنامه‌ی شما باشد، دقت و اهمیت بیشتری را می‌خواهد طراحی لوگو نسبت به دیگر موارد گرافیکی کاری تخصصی تر، مشکل تر و پر اهمیت تر می باشد. چرا که باید در محدوده کوچکی معانی مورد نظر را با رعایت اصول تبلیغاتی طراحی کرد.

طراحی لوگو حرفه ای، وقتی شما کسب و کار خود را آغاز کردید پس مدتی استراتژی و اهداف کسب و کارتان تا حدودی برای شما مشخص می شود، یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن بپردازید هویت بصری است. هویت بصری مجموعه‌ای از تمام عناصر برند است که شرکت شما ایجاد می‌کند تا تصویر مناسب خود را به مخاطب نشان دهد که طراحی لوگو حرفه ای یکی از این عناصر می باشد. تصویری که شما از خود می سازید در مواقع مختلف که از هر طریقی در معرض دیدشان قرار میگیرد شما را به آنها یادآوری کند. یکی از شیوه هایی که به ساختن هویت بصری شما کمک می کند طراحی لوگو حرفه ای می باشد.

 

تاثیر طراحی لوگو حرفه ای در برند

طراحی لوگو حرفه ای یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در ارتقا جایگاه برند است. حال اگر در طراحی آرم، به گونه ای رفتار کنید که با ساختار ذهن مصرف کننده در تقابل باشد، مسلما هزینه های برندینگ و جایگاه سازی افزایش یافته و برند شما را با چالشی وصف ناپذیر دچار می کند.
مزایای داشتن لوگوی حرفه ای این است که یک بار آن را طراحی می کنیم و بارها از آن استفاده می کنید بنابراین زمان و هزینه ای که صرف آن می شود در مقایسه با تعداد موارد استفاده از آن ناچیز است.

اینکه یک طراحی لوگوی حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتواند اعتبار برند را افزایش داده و با رقبای برند مقابله کند موضوعی است که به آن می پردازیم.

ویژگی های طراحی لوگو حرفه ای

ساده بودن لوگو و آرم

طراحی اثربخش یک آرم در سادگی آن نهفته است. مغز انسان ها به صورت فطری از شلوغی و پیچیدگی گریزان است، سادگی در طراحی به ماندگاری لوگو در ذهن کمک می کند.اضافه کردن افکت های اضافی و یا متن های غیر ضروری می تواند مخاطبان را از تصویر نمادین برند شما منحرف سازد و از ارزش طراح شما بکاهد.

ماندگاری لوگو در ذهن ها

پس از سادگی ، چیزی که به ذهن می رسد ماندگاری لوگو است.که لوگو حرفه‌ای، به قدری باید به یاد ماندنی باشد که وقتی مخاطب همین که یک بار آن را دید، بتواند آن را برای کس دیگری توصیف کند. برای انتخاب طرح خود از ساختاری استفاده کنید که همیشه در عرصه باشد و به مرسومات کوتاه مدت و مد روز فکر نکنید.

انتخاب رنگ در طراحی لوگو

به خاطر سپردن هویت بصری که از دو رنگ تشکیل شده سخت تر است از هویتی است که از یک رنگ بوجود آمده است، در طراحی یک نشان خوب مسئله رنگ است که موضوعی کلیدی در طراحی لوگو حرفه ای به شمار می رود و باید در هنگام طراحی مراقب باشید

 


طراح گرافیک | طراحی لوگو | ست اداری | هویت بصری | کارت ویزیت طراحی ,لوگو ,حرفه ,برند ,هویت ,بصری ,طراحی لوگو ,لوگو حرفه ,هویت بصری ,ماندگاری لوگو ,لوگوی حرفه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اتانول دانلود رایگان پکیج های پولی و برنامه های پولی بازار اطلس آب وبلاگ تخصصی فروشگاه اینترنتی خاص باکس دانلود آهنگ ایرانی ، دانلود فیلم خارجی کرتین وال کابینت نئوکلاسیک